Ofte stillede spørgsmål ved tilmelding

Jeg har et spørgsmål, som ikke er dækket af spørgsmålene nedenfor?
Vi vil meget gerne svare dig på dit spørgsmål. Kontakt Ulla Hansen på telefon 2278 2501 eller pr. mail svommeskole@vejlesvommeklub.dk
 
Hvad er mit brugernavn og password?
Hvis du tidligere har været inde og oprette en Profil, har du på dette tidspunkt valgt et brugernavn og password. Du skal anvende dette for at tilmelde dig til et hold.
Hvis du IKKE tidligere har oprettet en Profil, skal du nu oprette en Profil. Tryk på Opret profil i venstre side af skærmen.
Jeg har glemt mit brugernavn og password
Tryk på ”Glemt password” i venstre side af skærmen og indtast din mailadresse. Du modtager straks en mail med brugernavn og password på de medlemsprofiler, som du har oprettet på din mailadresse.
 
Hvad er medlemslogin?
Medlemslogin er en adgangskode og password på den profil, som der er oprettet på et medlem.
 
Jeg får flere login/profiler (brugernavn og password) på samme person?
Hvis du har oprettet flere profiler på samme person vil vi bede dig om at kontakte os, så vi kan slette den ene profil og samle hele historikken omkring tidligere tilmeldinger på en og samme profil. Hvis der er oprettet flere profiler på samme person, kan du blive afvist, når du forsøger at tilmelde til ny sæson, hvis du bruger en af de profiler, som ikke har været brugt i forbindelse med tilmelding til et hold i indeværende sæson. Medlemsprofilen vil derfor blive betragtet, som værende ”ikke medlem”. Det er derfor vigtigt kun at have en medlemsprofil pr. person.
 
Jeg kan ikke få lov til at tilmelde i ny sæson?
Hvis du i forbindelse med tilmelding til et hold modtager beskeden: ”NB! Det er kun eksisterende medlemmer, der kan tilmelde sig til ny sæson” er det fordi, at du har logget ind med en medlemsprofil, som ikke har været tilmeldt et hold i indeværende sæsonen (sæsonen før den sæson du nu er ved at tilmelde til). Når man ikke er tilmeldt et hold, er man IKKE længere medlem af klubben.
 
Jeg har svømmet i indeværende sæson, men kan ikke få lov at tilmelde mig i ny sæson?
Du har sandsynligvis mere end én medlemsprofil på samme person og har anvendt en medlemsprofil, som ikke har svømmet i indeværende sæson, men i en tidligere sæson.
Når denne medlemsprofil ikke har svømmet på et hold i indeværende sæson, betragtes personen ikke som værende medlem.
Tryk på ”Glemt password” i venstre side af skærmen og indtast din mailadresse. Du modtager straks en mail med brugernavn og password på de medlemsprofiler, som du har oprettet på din mailadresse.
Er der i mailen fx opgivet to profiler på samme person, så er det sandsynligt, at personen har været tilmeldt et hold med den ene profil i en tidligere sæson og samme person har, med den anden profil, været tilmeldt et hold i indeværende sæson.
Forsøger du nu at tilmelde personen med den profil, som IKKE har været tilmeldt i indeværende sæson, vil du få fejlmeddelelsen ”NB! Det er kun eksisterende medlemmer, der kan tilmelde sig til ny sæson”. Log ud og log ind igen med den medlemsprofil, som blev anvendt i indeværende sæson og som tilmeldingssystemet dermed kan genkende som værende et medlem.
 
Mit login virker ikke?
Tryk på ”Glemt login info” ved hængelåsen i venstre side af skærmen og indtast din mailadresse. Du modtager straks en mail med brugernavn og password på de medlemsprofiler, som du har oprettet på din mailadresse.
 
Hvad er venteliste?
Når der ud for et hold står Venteliste, betyder det, at holdet er fyldt op og at man kan komme på en venteliste. Det koster 50 kr. at få retten til at stå på venteliste. Hvis der ikke er nogen eller nok på holdet, som melder fra, så man ikke kommer ind på holdet i sæsonen, vil man som ”ventelistemedlem” alligevel få muligheden for at kunne tilmelde sig den efterfølgende sæson sammen med de øvrige medlemmer. I god tid før startdatoen for tilmelding til ny sæson vil man som ”ventelistemedlem” på lige fod med medlemmer modtage en mail med link til tilmelding til den nye sæson.
 
Hvornår kan man komme ind på et hold, som man står på venteliste til?
Den som står som nummer 1 på ventelisten får straks tilbud om at komme ind på holdet, når der bliver en plads på holdet. Uanset om man er nummer 1 eller 10 på venteliste til et hold, vil det være usikkert om, man kommer ind på holdet, da der en eller flere på holdet, som skal melde sig ud eller ønske overflytning til anden hold, før der bliver plads på holdet. Først i det øjeblik at en svømmer på holdet beslutter sig for at stoppe eller flytte hold vil der blive en plads på holdet. Vi kan derfor ikke fortælle om der bliver plads på holdet og hvornår – det afhænger af udelukkende af svømmerne på holdet.
 
Hvordan undgår jeg at få jeres nyhedsbreve?
Log ind på din profil og sæt kryds i "Ønsker ikke nyhedsbreve"