Vejle Svømmeklubs holdleder

Ved alle stævner deltager der som minimum med en holdleder - og alt afhængig af stævnets størrelse og art - også flere holdledere fra Vejle Svømmeklub. Deres primære opgaver er at støtte svømmerne i tæt samarbejde med trænerne. Det er derfor vigtigt med en god dialog - også gerne før stævnet, hvis der evt. er særlige forhold, der bør være ekstra fokus på.

Funktionsbeskrivelse af rollerne holdledere

− HL sørger hjemmefra for at alle deltagne svømmere har kørelejlighed ved stævner der er defineret som stævner med fællestransport (se stævneudvalgets udmelding).

− HL sørger for at tjekke ind- og ud fra skolerne og sørge for madbilletter

− Afhenter og medbringer 2 stk. holdlederkasser og Roll-ups hos holdleder- og forældresupportansvarlige.

Behovet for frugt varierer fra gang til gang. Som tommelfingerregel skal der til et heldagsstævne indkøbes:

15 svømmere.

Holdlederkasse nr.1 indeholder: Knive, skærebræt, 6 stk. beholdere til frugt og snack. Afhentes og afleveres i klublokalet på hylden. Der er også gule T-shirts til holdledere.

Holdlederkasse nr.2 indeholder: Papir, overstregningstus, kuglepenne, holdledertrøjer, plastickrus, flipboard, køkkenrulle, affaldsposer. Der er også et 1. hjælps-kit til at tage sig af småskrammer.

Klubben ser gerne, at du som holdleder har en klub T-shirt på. Hvis du ikke har en, kan du låne en af klubben. De findes i de fleste størrelser. T-shirtene returneres nyvaskede i klublokalet .

OBS!: Der er varmt og fugtigt i svømmehallerne! Vi anbefaler, at I tager noget åndbart tøj på, der kan tåle at blive vådt. Det er også en god idé at have et par gode indendørssko med skridsikker bund på. HUSK at drikke rigeligt vand ved længere ophold i svømmehallen – det gælder ikke kun svømmerne.

Husk at gemme bonner for indkøb af forplejning til svømmerne. Send kvittering til regnskab@vejlesvommeklub.dk og skriv konto nr.

Efter endt stævne indberetter I selv jeres optjente point til pointmesteren til pointmaster@vejlesvommeklub.dk

I er altid velkomne til at tage kontakt til stævneudvalget, hvis du har spørgsmål: staevne@vejlesvommeklub.dk

Vi håber I får jer et rigtig godt stævne!

Mvh.

Vejle Svømmeklub