Vejle Svømmeklub søger instruktører og hjælpeinstruktører

Har du lyst til et fedt fritidsjob i Danmarks bedste svømmeklub?

Vejle Svømmeklub søger instruktører og hjælpeinstruktører til vores Svømmeskole.

Vejle Svømmeklub starter undervisning af forskellige hold i 5 forskellige svømmehaller alle ugens dage: DGI- husets Svømmehal, Mølholmbadet, Kirkebakken Skolens Svømmehal. Petersminde Skolens Svømmehal samt Børkop Svømmehal.

På vores svømmeskolehold underviser vi ud fra DGI´s svømmeskolekoncept og vores instruktører og hjælpeinstruktører er uddannet gennem DGI og Svøm Danmark.

Vi tilbyder:

Vi forventer:

Vi ønsker særligt følgende:

DGI- husets Svømmehal:

Petersminde Skolens Svømmehal:

Børkop Svømmehal:

Send gerne en ansøgning med en kortbeskrivelse af dig selv, og hvad du evt. har af erfaringer med undervisning i svømning og vandaktiviteter til:

Svømmeskoleleder i Vejle: Pil Bennike: pbe@vejlesvommeklub.dk                       Mobil: 23951376

Har du andre spørgsmål henvises der også til ovenstående

Vi glæder os til at høre fra dig!