Det får du som SPONSOR

Vejle Svømmeklub er stiftet 26. september 1926 og er en af landets større svømmeklubber. Vi er en forening drevet af en bestyrelse, fuldtidsansatte og timelønnet medarbejdere. Vejle Svømmeklub består i dag af 2400 medlemmer fordelt i 5 forskellige svømmehaller spredt udover hele 7100 Vejle alle ugens dage.

FRA Nybegynder TIL ELITE

Er vores motto. Vi vil være en rummelig klub uanset niveau eller handicap. Svømmerne i Vejle Svømmeklub er svømning for den kommende mor, baby svøm, S1, S2, S3, S4 samt 8 aldersinddelte konkurrencehold talent svømmere - børnesvømmere – årgangssvømmere - junior- og senior svømmere samt vores parasport svømmere -  konkurrence livredningshold og master svømmerne, der deltager i nationale og internationalt mesterskaber. Vi har udover også svømning for Veteraner og andre brugere der har brug for mindre hold.

Vejle Svømmeklub har anno 2024 flere meget dygtige svømmere, der har DM rekorder og sigter mod EM samt sommerens OL 2024

ARRANGEMENTER OG EKSPONERING

Vejle Svømmeklub afholder gennem sæsonen en række arrangementer / events, der tiltrækker mange svømmere og forældres opmærksomhed og forældrenes uundværlige hjælp.

Vores svømmere deltager i flere nationale og internationale stævner der bliver medie dækket af TV, Youtube og andre tjenester, hvor vores sponsorer derved får en bred eksponering. Vi omtaler desuden vores sponsorer jævnligt via vores sociale medier hjemmeside, Facebook og instagram.

Hvorfor SPONSORERE VEJLE SVØMMEKLUB?

1)   Kontakt til Vejle Svømmeklubs ca. 1200 medlemmer - hvor hovedparten er børn og unge mennesker – samt en kontakt til en købestærk forældre- og familiekreds.

2)   Positiv eksponering overfor alle klubbens medlemmer og omverden. Vejle Svømmeklub dækker et stort område i 7100 Vejle og gør en ære i at der er plads til alle hos os.

3)   Vejle Svømmeklub har konkurrencesvømmere i alle aldersgrupper med medaljepotentiale både nationalt og internationalt. Klubbens bedste svømmere omtales ofte i både de lokale medier samt i svømmeverdenen.

4)   Ved at sponsere Vejle Svømmeklub støttes udviklingen i svømmeskolen og i klubbens konkurrenceafdeling - og samtidigt bakkes der op om det gode formål, at ”Alle børn skal lære at svømme”. Det er en grundlæggende færdighed og en forudsætning for kunne færdes trygt ved og i vandet, såvel børn som voksne.

Nybegynder til Elite med plads til ALLE

Vi ser frem til at høre fra jer, hvis I overvejer at blive sponsor i Vejle Svømmeklub og gerne vil høre nærmere om hvilke sponsormuligheder, vi tilbyder. Kontakt os gerne på sponsor@vejlesvommeklub.dk